Monday 18 December 2017

How to report to trading standards online


Zgłoś problem z handlowcem lub produktem Standardy handlowe KCC nie udzielają porad konsumentom, ale wykorzystujemy informacje, które przekazujesz, aby kierować naszą radą biznesową, działaniami w zakresie zgodności i egzekwowania prawa. Zgłoś problem z handlowcem lub produktem do standardów handlowych, kontaktując się z Citizens Advice. kto przekaże dane do lokalnej usługi Trading Standards: Co stanie się z twoim raportem Usługa konsumencka Citizens Advice (CACS) prześle szczegóły twojego raportu do twojej lokalnej Obsługi Standardów Handlowych. Kopia jest również wysyłana do lokalnej usługi Trading Standards, w której działa firma. Co zrobią Standardy Handlowe ze skargą Informacje zostaną dodane do bazy danych wywiadu Standardów Handlowych. Jest mało prawdopodobne, że otrzymasz wezwanie na temat Twojej skargi, chyba że prowadzimy dochodzenie w sprawie przedsiębiorcy i chcemy uzyskać więcej informacji lub dowodów od Ciebie. Jeśli masz więcej informacji na temat swojej skargi w odniesieniu do standardów handlowych Jeśli masz więcej informacji, które możesz dodać do swojej skargi, możesz skontaktować się z CACS, wykorzystując powyższe dane tyle razy, ile potrzebujesz. Za każdym razem, gdy dzwonisz, doradca prześle aktualizację do standardów handlowych. Jeśli potrzebujesz porady na temat skargi Doradcy CACS są w pełni przeszkoleni, aby udzielić porady prawnej i dać praktyczne rozwiązania, w jaki sposób możesz rozwiązać swoją skargę u przedsiębiorcy. Doradcy mogą również określić, czy przedsiębiorca potencjalnie naruszył prawo. W razie potrzeby doradcy wyjaśnią, jak działa proces alternatywnego rozwiązywania sporów (ADR), który jest często tańszym i szybszym rozwiązaniem niż postępowanie sądowe. Zgłoś się do standardów handlowych Możesz zgłosić problem z handlowcem lub produktem do standardów handlowych, kontaktując się z naszym partnerów serwisu konsumenckiego Citizens Advice. Telefon: 03454 04 05 06, czynny od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00. Zamknięte w święta telefon tekstowy: 18001 03454 04 05 06 Formularz zapytania online Co stanie się z raportem Usługa konsumencka Citizens Advice oceni raport i podzieli się informacjami z Standardami handlowymi, abyśmy mogli rozwiązać szersze problemy z firmami na poziomie lokalnym. Możemy podjąć działania, aby powstrzymać przedsiębiorcę przed działaniem niesprawiedliwym, na przykład poprzez edukację o prawie. W razie potrzeby możemy podjąć kroki prawne przeciwko nim, aby uniemożliwić im całkowity handel. Egzekwowanie standardów handlowych Większość osób chce przestrzegać wymogów prawnych, ale niektóre będą działać poza prawem (zarówno celowo, jak i nieumyślnie). Dowiedz się więcej o niektórych naszych niedawnych działaniach związanych z egzekwowaniem prawa i postępowaniach karnych. Online oszustwo związane z zakupami Oszustwa związane z zakupami i aukcjami wiążą się z oszustwami związanymi z oszustwami, które polegają na anonimowości internetu. Wraz ze wzrostem popularności aukcji internetowych i aukcji internetowych rośnie liczba skarg dotyczących transakcji. Niektóre z najczęstszych skarg dotyczą: kupujących otrzymujących towary z opóźnieniem lub wcale nie sprzedających, którzy nie otrzymują płatności od kupujących, którzy otrzymują towary, które są albo mniej wartościowe od reklamowanych, albo znacznie różnią się od pierwotnego opisu, nie ujawniają istotnych informacji o produkcie lub warunkach sprzedaży. Jeśli jesteś ofiarą oszustw związanych z zakupami lub aukcjami, najpilniejszym problemem jest brak realnej szansy na zwrot towarów lub zwrot pieniędzy. Po tym ryzykujesz, że twoje dane tożsamości mogą zostać naruszone. Oszuści mogą wykraść twoją tożsamość i wykorzystać ją w celu uzyskania dostępu do osobistych finansów lub uzyskania towarów lub finansowania z alternatywnych źródeł. Czy jesteś ofiarą oszustw na zakupy i aukcji? Kupiłeś towar od sprzedawcy online, który spóźnia się lub wcale nie przybywa. Otrzymałeś towar od sprzedawcy online, który nie pasuje do oryginalnego opisu. Podałeś dane tożsamości lub osobiste informacje finansowe sprzedającemu online, który wykorzystał je w sposób kryminalny. Jeśli sprzedawca wprowadził w błąd zakupione towary, zgłoś nam oszustwo. Przechowuj wszystkie dowody przestępstwa, w tym towary i korespondencję. Jeśli istnieje spór biznesowy dotyczący charakteru transakcji, skontaktuj się z zaangażowaną stroną internetową. Możesz też ostrzec telefonicznie Consumer Direct pod numerem 08454 04 05 06. Zabezpiecz się przed zakupami i oszustwami na aukcjach Upewnij się, że działa funkcja opinii zwrotnej na stronie. Informacje zwrotne dostarczą użytecznych informacji o ostatnich transakcjach dokonanych przez innych kupujących. Zapoznaj się dokładnie z opisem produktu item8217s, jeśli nie masz pewności, co do sprzedawcy. Uważaj na ludzi, którzy oferują ci ofertę poniżej aktualnej ceny ofertowej lub ceny minimalnej, szczególnie jeśli kontaktują się z Tobą bezpośrednio. Pamiętaj, że jeśli oferta brzmi zbyt dobrze, aby mogła być prawdziwa, prawdopodobnie tak jest. Zachowaj szczególną ostrożność przy zakupie rzeczy od osób, które mają niewielką historię handlową lub nie mają jej wcale. Uważaj na wiadomości e-mail wyłudzające informacje, które wyglądają, jakby pochodziły z aukcji online lub witryny płatności, w której jesteś zarejestrowany, z prośbą o zaktualizowanie danych konta lub ponowne wprowadzenie ich, ponieważ Twoje konto zostało zawieszone. Sprawdź adres URL w przeglądarce internetowej. Taktyką często używaną przez oszustów jest niewielka zmiana adresu (jeśli podszywają się pod serwis serwisu eBay, na przykład mogą mieć adres taki jak np. Ebayz, podczas gdy prawdziwą stroną jest. Ebay) Przeczytaj uważnie zasady i warunki, w tym dotyczące wszelkich procedur rozstrzygania sporów oferowanych przez witrynę. Jeśli licytujesz przedmiot bezskutecznie, nie ulegaj pokusie wymiany z innymi stronami, jeśli inny sprzedawca podejdzie do ciebie z podobnym przedmiotem. Jako kupujący powinieneś: Staraj się unikać płacenia przelewem 8211, które nie są bezpieczne. Zachowaj ostrożność, używając bezpośrednich transakcji bankowych, aby płacić za towary. Upewnij się, że transakcje są bezpieczne. Nie wysyłaj poufnych informacji osobistych lub finansowych przez e-mail. Użyj opcji płatności online, takiej jak PayPal, która pomaga Cię chronić. Jako sprzedawca powinieneś: Uważać na akceptację płatności czekiem. Chociaż może to wyjaśnić, nadal ponosisz odpowiedzialność, jeśli czek zostanie sfałszowany lub ukuty. Nie akceptuj czeku na wyższą kwotę i zwracaj różnicę. Jest to powszechne oszustwo, które pojawia się dopiero wtedy, gdy okazuje się, że kupujący okazał się skradziony lub sfałszowany. Zespół ds. ECrime National Trading Standards pomaga budować krajowe możliwości walki z e-przestępczością. Zapewniamy specjalistyczne szkolenie z zakresu danych wywiadowczych i szkoleń kryminalistycznych w Internecie, które spełnia potrzeby organów egzekwowania prawa lokalnego i utrzymuje je na bieżąco z najnowszymi technikami wywiadu internetowego. Szkolenie jest dostępne online na żądanie wraz ze specjalistycznym sprzętem wspomagającym dochodzenia. Dochodzenia Prowadzimy dochodzenie w sprawie szerokiej gamy przestępstw elektronicznych, oszustw internetowych i oszustw o ​​znaczeniu krajowym, wykorzystując wiedzę specjalistycznych oficerów ds. Standardów handlowych. Funkcjonariusze ci mogą sami prowadzić dochodzenia na poziomie krajowym 3, ale także wspierać lokalnych oficerów ds. Standardów handlowych z własnymi dochodzeniami w sprawie e-przestępstw. Sprawdzamy i gromadzimy dowody z szerokiej gamy podłączonych do Internetu urządzeń elektronicznych i nośników przechwyconych podczas badań. Nasza najnowocześniejsza cyfrowa jednostka dowodowa ma doświadczenie w wydobywaniu i analizowaniu danych z niemal każdego rodzaju komputera stacjonarnego lub laptopa, tabletu, telefonu komórkowego lub nośnika pamięci. Zrobili nawet dowody z przemysłowej hafciarki Intelligence Zespół ds. ECrime National Trading Standards wykorzystuje badania skoncentrowane na danych wywiadowczych na dochodzeniach w zakresie standardów handlowych. Ściśle współpracujemy z zespołem oficerów wywiadu, analityków i naukowców, którzy zbierają i oceniają szeroką gamę wewnętrznych i zewnętrznych źródeł informacji wywiadowczych. Trading Standards Zespół standardów handlowych działa, aby chronić konsumentów przed oszustwami i nieuczciwymi przedsiębiorcami działającymi w Bexley. Niestety, są tacy handlowcy, którzy chcą cię oszukać z twoich pieniędzy, pukając do drzwi niezapowiedzianych i przekonując cię, że praca wymaga zrobienia w domu, kiedy to nie robi. Mogą powiedzieć, że pracują w twojej okolicy i zauważyli, że twoja jazda, dach lub coś innego wymaga pilnej uwagi, że mają jakieś materiały, które pozostały z innej pracy lub od razu mogą wykonać naprawy. Chociaż zespół ds. Standardów handlowych ściśle współpracuje z policją i innymi agencjami, aby powstrzymać nieuczciwych przedsiębiorców, wiele raportów, które otrzymujemy od społeczeństwa, jest zbyt późno, abyśmy mogli zlokalizować handlowców i odzyskać wypłacone pieniądze. Najlepszym sposobem rozwiązania tego problemu jest odwrócenie ich od drzwi i powiedzenie "nie" zimnym dzwoniącym. Każdego roku brytyjska opinia publiczna traci miliardy funtów na oszustów, którzy bombardują nas oszustwami internetowymi, pocztowymi, od drzwi do drzwi i telefonami. Metropolitańska policja przygotowała "małą księgę wielkich oszustw", która dostarcza informacji jako źródło pomocy w walce z oszustwami i innymi przestępstwami gospodarczymi, a także w zapobieganiu stania się ofiarą przestępstwa. Co doradca dla przedsiębiorców Doradztwo konsumenckie Oficerowie handlujący standardami: Odwiedź handlowców, aby sprawdzić, czy urządzenia do ważenia i pomiarów są dokładne i czy ceny są wyceniane i ważone prawidłowo. Sprawdź dokładność reklam dla towarów i usług. Sprawdź, czy sprzedawcy, którzy sprzedają fajerwerki lub są złomowcami , są na to uprawnione. Sprawdzaj i testuj towary oferowane do sprzedaży, aby sprawdzić, czy są one zgodne z wymogami bezpieczeństwa. Podejmij specjalne dochodzenia w sprawie poważnych naruszeń przepisów prawa karnego, takich jak oszustwa samochodowe, przestępstwa w domu i fałszerstwa. Egzekwuj przepisy zabraniające sprzedaży niektórych produktów z ograniczeniem wiekowym i usługi dla niepełnoletnich dzieci Informacje pokrewne Zewnętrzne strony internetowe

1 comment: